svek.

dagens planer föll i kras
på grund av hårda ord och missförstånd.
jag som varit glad så länge började gråta.
en del människor borde tänka innan de pratar.

jag skulle aldrig försöka trycka ner någon på det sätt
som jag idag känner att jag blivit nedtryckt. hånad nästan.
jag är inte mer äventyrlig än andra i min omgivning, knappast dummare.

jag försätter mig inte i dåliga situationer. ibland är jag tanklös, men vem
i min ålder är inte det? jag kan peka ut 10 stycken som beter sig värre än mig.

jag blev less. ledsen. besviken. arg. irriterad. ska försöka lugna ner mig.
söndagen blev inte som jag hade tänkt mig. istället: idolrepris och facebookspel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0