p2

p2 (aka eremiten) ringde mig i helgen.
det var femtiosex dagar sen jag hörde hans röst.
femtiosex dagar sen jag klippte banden rakt av,

11 september,
det tragiska datumet kom jag över mitt ex.
i fredags ringde han utan något egentligt motiv.

han frågade en snabb sak, sen ville han lägga på.
jag förstår inte vad det gav honom. vad ville han?

jag var inte hemma, satt och skålade öl och sjöng.
men när han lagt på blev det ett djupt samtal med vänner.

och jag förstår fortfarande att han är dålig.
det är bra att prata om vissa saker ibland.

och fyllesmsen gick inte till hans inbox. det betyder nåt.
(fyllesmsen gick till... surprise: m3 aka musikern)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0