återhållsamhet.

som sagt the boy next door gör mig illamående.

är så less på vilden aka p2 också.
trots att jag dissar honom hela tiden håller han på.
skickar sms om att han vill sova hos mig, träffas nyktra osv.
han borde ta mina dröjande svar, min tysthet som vad det är.

jag har snackat lite med eremiten i helgen.
och det känns som att allt är överstökat med honom.
jag har inte längre några känslor. det känns ljuvligt skönt.

komikern och den sköra har jag ingen som helst kontakt med längre.
det är skönt och de har nog förstått mina hintar. bra, pojkar, mycket bra!

charmören har jag heller ingen kontakt med,
han har flyttat långt bort och vi ses aldrig längre.
synd - men förmodligen lika bra med tanke på m.

den blyga unga killen har inte heller hört av sig.
det var tre veckor (?) sedan sist vi hördes av.

hockeylirarn är också överstökad.

jag är så duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0