vilka är de?

a, a, a, m, m, m, p, p, p, g

a1) komikern
som är alldeles för gammal för min smak, men ändå finns.

a2) charmören
med stora busiga ögon. han är sjukt jävla sexig.

a3) den blyga,
unga killen med stor hängivenhet.

m1) the boy next door,
en riktig helyllekille. lite väl efterhängsen bara.

m2) skönheten
med alla siffror rätt utom en. avståndet skär sig.

m3) musikern
den djupa, vackra, trygga killen som just nu får mig att andas stötvis.

p1) vilden
som tycker att veckans alla dagar är festdagar och plinkar på sin gitarr.

p2) eremiten
som för tillfället enbart får mig på dåligt humör. så gott som ute ur bilden.

p3) den sköra
som gråter över mitt ointresse. även han så gott som ute ur bilden.

g1) hockeyliraren
som är påstridig, fräck och väldigt snygg. återstår att se om han ringer i nov.

detta är männen som figurerar i mitt liv just nu.
håller på att rensa bort överflödiga - typ alla utom en.
auktion rå-dissning har påbörjats. avklarade: 4. (de kursiva)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0